Νικήτρια του Όσκαρ δεύτερου γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία “12 χρόνια σκλάβος”, η Lupita Nyong’o έχει εξελιχθεί σε fashion icon. Ενδεικτικό της υστερίας που επικρατεί γύρω από οτιδήποτε φοράει, αγοράζει, υποστηρίζει ή απλά αγγίζει η τριαντάχρονη ηθοποιός, το γεγονός ότι έχει ήδη γίνει sold out παντού στην Αμερική το lip balm με το οποίο ενυδάτωσε τα χείλη της στην πρόσφατη βραδιά απονομής των Όσκαρ: το HydraQuench Moisture Replenishing της Clarins, ένα beauty product που από τη μια στιγμή στην άλλη έγινε viral! Χαμός!
Lupita Nyong’o is the new fashion darling – everything she wears / endorses / buys / simply touches, turns to gold. The verification of this seemingly extreme statement comes from the latest beauty craze in America: Clarins HydraQuench Moisture Replenishing, the lip balm that the 30-year-old winner of the Academy Award for Best Supporting Actress wore the night she received her golden statuette (for her performance in the film 12 Years A Slave) is selling like hot bread. Here is the pure and clear case of a beauty product gone viral!