Εντυπωσιακή αύξηση
62,2% στα έσοδα και 12,5% στο μέσο καλάθι
Το 2023 σηματοδότησε
μια χρονιά ρεκόρ για το ηλεκτρονικό κατάστημα της Funky Buddha,
funky-buddha.com, όσον αφορά τις πωλήσεις σε χώρες του εξωτερικού. Η εταιρεία
κατέγραψε αύξηση εσόδων από το διεθνές e-Commerce κατά 62,2% σε
σχέση με το 2022, ενώ το μέσο καλάθι αυξήθηκε κι αυτό κατά 12,5%.
Τα προϊόντα της Funky Buddha "ταξίδεψαν" φέτος σε 29 διαφορετικές χώρες, με τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο να ηγούνται της εντυπωσιακής αυτής ανάπτυξης.
Επιτυχημένη στρατηγική και εστίαση στο διεθνές e-Commerce
Η επιτυχία αυτή οφείλεται στην επιτυχημένη International στρατηγική της εταιρείας, η οποία εστιάζει στην ενίσχυση του funky-buddha.com στο διεθνές e-Commerce περιβάλλον. Η Funky Buddha αναγνωρίζει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί τον δρόμο για μια αποτελεσματική και βιώσιμη ανάπτυξη και θέτει τις βάσεις για περαιτέρω δυναμική επέκταση στις αγορές του εξωτερικού.
Η εξωστρέφεια στον
πυρήνα της Funky Buddha
Η εξωστρέφεια βρίσκεται στον πυρήνα της επιχειρηματικής στρατηγικής της Funky Buddha και αποτελεί κινητήρια δύναμη πίσω απ’ όλες τις ενέργειές της. Η εταιρεία είναι αφοσιωμένη στην ανάπτυξη του ελληνικού brand σε διεθνές επίπεδο και η επιτυχία του ηλεκτρονικού της καταστήματος αποτελεί μια ακόμα απόδειξη της δυναμικής της παρουσίας στις αγορές του εξωτερικού.
Συμπέρασμα
Η Funky Buddha
αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα ελληνικής επιχείρησης που αξιοποιεί με επιτυχία
τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου για να επεκταθεί σε νέες αγορές και να
χτίσει μια ισχυρή διεθνή παρουσία. Η ραγδαία ανάπτυξη του
funky-buddha.com αποτελεί έμπνευση για όλες τις ελληνικές
επιχειρήσεις που φιλοδοξούν να κατακτήσουν το διεθνές εμπόριο.